İçinde yaşadığımız Covid-19’a karşı tedbir olarak uygulamaya konulan uzaktan çalışma yöntemlerinin karantina sonrasında da iş dünyamızda kalıcı hale gelmesi beklenmektedir. YASAD olarak karantina kalktıktan sonra da hayatımızın bir parçası olacak uzaktan çalışma yazılımlarında yerli oyuncularımız kimler, neler sunuyorlar, hangi noktaya kadar dijitalleşebiliriz, güvenlik önlemleri nelerdir gibi tüm sorularınızı sorabileceğiniz, birlikte öğreneceğimiz tam günlük geniş bir etkinlik planladık.
Ülkemizde üretilen yerli yazılımların kullanıcısı olabilecek firmalara etkin, kısa ve anlaşılır bir şekilde tanıtılması ve oluşan yeni talebin yabancı yazılımlara kaymasını engellemek amacıyla 24 Haziran 2020 Çarşamba günü düzenlenecek “Uzaktan İşinizi Yönetmek – Yeni Normalimiz” konulu dijital etkinliğimizde üyemiz firmalara ait Uzaktan İş ve Tesis Yönetimi yazılımları tanıtılacaktır.
Etkinlik katılımı ücretsiz olup etkinlik@yasad.org.tr mail adresine isim, unvan, firma adı, telefon ve e-mail adresinin iletilmesi yeterlidir. İlgili etkinliğin üyeleriniz ile de paylaşılmasından memnuniyet duyarız.
PROGRAM |
|
|
Uzaktan
ERP & PLM (Bulut veya mobil
teknolojiler ile çalışan ERP/PLM yazılımları) |
|
Uzaktan
Ürün ve Ekip Yönetimi : Sahada ekip/iş/ürün yönetimi sağlayan
yazılımlar |
|
Uzaktan
İş Akışı ve Doküman Yönetimi: Şirket içi iş akışlarını bulut/mobil
ile yönetebilen yazılımlar |
|
Dijitalleşme
Araçları : Uzaktan çalışmaya yardımcı sistemler (harita
sistemleri, uzaktan ödeme sistemleri, uzaktan imza sistemleri, marketplace
yazılımları, online ihale vb.) |